20 Kasım 2013 Çarşamba

Goomas Eğitim Kiti Seti İle İnternetten Para Kazanıyorum.


                         Goomass Eğitim Kitini Tanıyalım

Goomass eğitim kiti seti ile internetten para kazanıyorum...Goomass eğitim kiti seti hakkında sizlere biraz bahsetmek istiyorum.. Türkiyede en iyi eğitim seti olarak goomass internetten para kazanmanın en iyi öğretici setidir. İlk önce size kısa olarak biraz goomasdan bahsedelim.Goomass bizlere Satış Ortaklığı  ingilizcesi  (Affiliate Marketing) olan internetten online satış yapmamızı öğreten güvenilir bir öğretici setidir.Yani oturduğunuz yerden çalışarak para kazanmanın en kolay yollarını goomass sayasinde bilgi edineceksiniz. Şunu söyleyebilirim goomass gerçekten çok uğraşılmış bir emek sarf edilmiş ve karşılığını verebilecek olan en iyi dijital setidir. Hem video'lu hemde yazılı anlatımlar bulunmaktadır. Diğer ürünlere göre en başta olarak tavsiye ettiğim eğitim kiti olmasıyla birlikte kazandırmayı hedeflemiş içerikler bulunması en etkileyici sunumudur diyebilirim. Goomass bizlere para kazanmamızda şu kadar miktar kazanırsınız örneği vermiyor. Tam tersi bizlere doğru bilgiyi vererek başarıya ulaşmamızı sağlıyor olmasıdır. Önemli olanda budur güvenilir olmasıyla kendini kanıtlamış olan Türkiyenin önde gelen eğitim kiti seti olduğunu söyleyebilirim. Bunu nerden biliyorum çünkü bir zamanlar bende bu iş için araştırmalar yapıyordum. Her 10 siteden 8'i goomass eğitim kitini önermesi benim açıkçası ilgimi çekti ilkide goomass'ı tanıdım ve son olarakta bu sistemi hazırlayan Orçun Oruç Aykaç ve Cüneyt Seçkin Aykaç kurucularına sonsuz teşekkür ediyorum. Goomass eğitim kitini daha detaylı incelemek istiyorsanız buraya tıklayın.


Goomass Güncellemeleri
Goomass Dijital Eğitim V2 güncellemesiyle yeni para kazanma stratejisini eklemeye devam ediyor. Goomass'ı satın aldıktan sonra gelen güncellemelere para verme durumu yok hepsi ücretsizdir. Goomass sürekli içeriklerini değiştirmektedir. Yeni stratejiler keşf edip veya farklı stratejiler tasarlayıp bizlerede ücretsiz sunmaktadır. Sol taraftaki gördüğünüz gibi güncelleme geldğinde ekrana bildiri simgesi açılır ve güncelleme eklenmiş olur.



Goomass'ın Bana Faydası Nedir ?
Bir zamanlar interneti sadece oyun, eğlence amaçlı kullanıyordum. İnternetten para kazanmanın doğru olup olmadığı konusunda hiç fikrim yoktu ve birden kafam esti araştırma yapmaya başladım. Haftalardır araştırmalarımı sürdürdüm. Bu işi yapan binlerce insanın olduğunu fark ettim bazılarına mail atarak bilgi almaya çalıştım. Çoğu sitenin goomass'ı önerdiğini gördüm. Goomass yazarların kendilerinle irtibata geçtim bana bir çok sorularımda yardımcı olmaya çalıştılar ve satın alarak bu işe başladım. Sizde eminim goomass'dan faydalanacaksınız. Goomass sayesinde internet benim için bir altın madenidir.

Goomass'ı Aldım Diyelim Hangi Markalara Satış Ortağı Olabilirim ?
YeniModa, Markafoni, Trendyol, vs daha fazlası markalara satış ortağı olabilirsiniz. Bu tür markalarda tıklama başı ödeme, satış başı ödeme ve üyelik başı ödeme gibi kazanç imkanları vardır. Hepsinden biraz kısa bilgi vermek istiyorum.

Tıklama Başı Ödemeler: Sitene gelen ziyaretçiler satış ortaklığı yapılan siteye girerek tıkladığı bir ürün olunca biz satış ortaklığı yapan kişiler para kazanırız. Ama bu sistemde çok fazla kazanç yoktur. Her tıklama başına 1.2.3.4 vs tl arası değişmektedir en yüksek olanıda 15 TL 20 TL arası değişmektedir. tabi bunların bazıları kuruş olarakta gelir.

Satış Başına Ödemeler: Satış başına ödeme konusundan paylaşımlarımda çok bahsetmiştim. Bu sistemde satmış olacağınız ürünün reklamını yaparak o üründen komisyon kazanırsınız. 15 TL 35TL 50 TL gibi her satış başına para kazanırsınız. Satış başına kazançlar diğer sistemlere göre daha çok kazanç sağlar.

Üyelik Başına Ödemeler: Sitende yaptığın reklam sayesinde sponsor olan sitelere gönderdiğiniz müşterilerin üye olmasıyla birlikte komisyonunuzu alabilirsiniz. Tek yapılması müşterinin o formu doldurup üye olması ondan sonra para hesabınıza yatırılır. Üyelik başına ödemelerde sistemide tıklama başına ödeme sistemi ile aynıdır. 1-2-5 TL ile para kazanırsın.

Gördüğünüz gibi internetten para kazanmanın bir çok yolu bulunmaktadır. Satış ortaklığında tıklama başı ödeme, satış başı ödeme, üyelik başı ödeme sistemlerinin hepsini aynı andada yapabilirsiniz. Zaten öğrendikçe bir çok para kazanma tekniğinin hepsini birden yapmak isteyeceksiniz ve hayal ettiğiniz paraların kat katını kazanabileceksiniz.

Goomass Sitesinde Satış Ortaklığı Programına girerek hangi tür markalar mevcut öğrenebilirsiniz.

Goomass yazarlarının hazırlamış olduğu internetten para kazanmak ile ilgili video'yu izlemenizi tavsiye ediyorum..


                İzleyemeyenler https://www.youtube.com/watch?v=k4Dt7ER3ue0 linke tıklayın..































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder